لیگ برتر والیبال| شکست هراز در اصفهان و پیروزی پیکان در دربی خودروسازان/ ارومیه‌ای‌ها به مس هم رحم نکردند

19:11 - 18 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۶۲۵۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال امروز(یکشنبه) با شکست هراز آمل و پیروزی پیکان و شهرداری ارومیه به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان - هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال امروز(یکشنبه) در حالی با برگزاری هفت دیدار در شهرهای در شهرهای رامسر، تهران(دو مسابقه)، اردکان، گنبد، ارومیه و اصفهان به اتمام رسید که هراز آمل صدرنشین در اصفهان شکست خورد و پیکان و شهداب یزد موفق به پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

در نخستین مسابقه این هفته تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و راه‌یاب ملل مریوان از ساعت 14 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند ‌که در پایان شاگردان سعید رضایی که به درخواست سیرجانی‌ها (میزبان) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، سه بر یک به پیروزی رسیدند تا دهمین برد خود را به دست آورند.

در دومین مسابقه این هفته، شهرداری گنبد در سالن المپیک میزبان شهداب یزد بود و در خانه با تجربه یک شکست دیگر تعداد باخت‌های خود را دو رقمی کرد و با 6 برد و 18 امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند. در این مسابقه که 300 تماشاگر داشت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با امتیازات 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 22 حریف را مغلوب خود کرد، با این پیروزی تعداد بردهای این تیم به عدد 12 رسید و با 32 امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماند تا یک گام به صدر جدول نزدیک‌تر شود.

در سومین رقابت، تیم‌های ایفاسرام اردکان و نیان الکترونیک خراسان در سالن آیت‌الله خاتمی به مصاف هم رفتند و اردکانی‌ها در خانه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم ایفاسرام با امتیازات 28 بر 26، 25 بر 22 و 25 بر 23 حریف را مغلوب خود کردند تا به هشتمین برد خود دست یابند و با 24 امتیاز فعلا در جایگاه هشتم باقی بمانند.

تیم گیتی‌پسند در سالن مخابرات اصفهان میزبان دیگر دیدار این هفته بود و از شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز پذیرایی کرد و در پایان گیتی‌پسند سه بر صفر نماینده آمل که عنوان قهرمانی نیم فصل را یدک می کشد، شکست داد و به هفتمین برد خود دست یافت.

در پنجمین مسابقه این هفته تیم شهرداری ارومیه که در دور برگشت روند رو به رشدی را طی می‌کند، در سالن غدیر این شهر میزبان مس رفسنجان بود و با شکست سه بر یک این تیم به ششمین برد خود دست یافت. تیم شهرداری ارومیه در سه هفته برگزار شده دور برگشت موفق به شکست تیم‌های شهرداری گنبد، گیتی‌پسند اصفهان و مس رفسنجان شده است.

ششمین مسابقه هفته شانزدهم به دیدار تیم‌های هورسان رامسر و پاس گرگان اختصاص داشت و شاگردان رحمان محمدی‌راد در خانه سه بر دو حریف را شکست دادند تا انتقام شکست دور رفت را از گرگانی‌ها بگیرند.

در دیگر مهم و در دوئل خودروسازان پایتخت پیکان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک سایپا را از پیش رو بردارد تا شاگردان پیمان اکبری با کسب یازدهمین بردشان در رده سوم بایستند.

*نتایج کامل دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به ترتیب زیر است:

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ – راه‌یاب ملل مریوان یک

هورسان رامسر ۳ – پاس گرگان ۲

ایفاسرام اردکان ۳ – نیان الکترونیک خراسان صفر

شهرداری گنبد صفر – شهداب یزد ۳

شهرداری ارومیه ۳ – مس رفسنجان یک

گیتی‌پسند اصفهان ۳ – لبنیات هراز آمل صفر

پیکان تهران ۳ – سایپا تهران یک

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *